Suport Entitats

FORMULARI/SOL·LICITUT DE SUPORT A ENTITATS PÚBLIQUES I PRIVADES

ADC disposa de quasi 100 socis-voluntaris, totalment compromesos amb el patrimoni històric i el medi ambient i amb experiència en tasques de col·laboració amb entitats públiques. Per tant, l’associació gràcies als seus socis membres, disposa de més de 100 detectors de metalls per a poder treballar i utilitzar-los en diferents sectors públics i privats.

El següent formulari/sol·licitud, serveix per ha demanar a l’Associació de Detectoristes de Catalunya, el lliurament de suport i col·laboració amb entitats públiques i privades que engloben diferents sectors, tals com:

-Patrimoni arqueològic: ADC, com ha associació, pot oferir suport arqueològic en tasques com prospeccions arqueològiques de caire extensiu o intensiu, com també en excavacions, programades o d’urgència.

-Medi ambient i tasques de descontaminació metàl·lica: ADC, com ha associació, pot oferir suport i ajuda en tasques de descontaminacions d’elements metàl·lics contaminants, tant en indrets naturals com urbans com , parcs naturals, parcs i jardins urbans, riberes de rius, zones agrícoles etc...

-Protecció civil en tasques de catàstrofes públiques i naturals: ADC, com ha associació, pot oferir suport en catàstrofes públiques i naturals, tals com accidents humans o destruccions causades per fenòmens meteorològics, on la recuperació i la recerca d’elements metàl·lics esdevé necessari.

NOTA IMPORTANT:

En qualsevol dels suports a entitats públiques o privades, que l’Associació de Detectoristes de Catalunya pot lliurar col·laboració, cal indicar que aquests serveis són totalment gratuïts, ja que aquestes tasques es durant a terme voluntàriament per membres de la associació ADC i de la Federación Española de Detección Deportiva FEDD.

DADES DE L’ENTITAT O EMPRESA
DADES PER A LA COL·LABORACIÓ I SUPORT
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
Mostra que no ets cap robot