Premis i sorteig, concentració-competició, diumenge 14 de Juny

Aquest son els principals premis que es sortejaran a l'acabar la competició de diumenge 14 de Juny a Talamanca:

1 detector Minelab Go and Find 40, valorat en 300 euros. Aquest detector es sortejarà per a tots els participants a la competició, tant socis ADC com no socis. (Premi aportat per ADC, amb col·laboració d'Eurodetection.)

1 detector XP Gmaxx II, valorat en 700 euros. Aquest detector es sortejarà només pels socis ADC, que participin a la competició. (Premi aportat per ADC, amb col·laboració de Orcrom Metalldetectors.)

A part del sorteig dels dos detectors, es sortejaran molts més premis com poden ser; propointers, accessoris del detector, motxilles, fundes, revistes, llibres etc...(Cortesia d'ADC, Orcrom Metalldetectors, Eurodetection, DM i FEDD.)

En aquesta edició, l'organització de la concentració, muntarà una carpa amb llibres del món de l'arqueologia i d'història que es podran comprar per 2 i 3 euros.

Recordeu que per participar en els dos sorteigs serà imprescindible participar en la competició. La competició acabarà a la 1h30. Acte seguit hi haurà l'entrega de premis acompanyada d'un pica-pica.

Confirmeu assistència al 636033077.

Us hi esperem!!!

ADC, la junta directiva

NOTA IMPORTANT:

LA CONCENTRACIÓ-COMPETICIÓ, ESTA OBERTA A TOTHOM SOCIS I NO SOCIS ADC

Si un participant no és soci ADC, pot optar al sorteig del XP Gmaxx II si es dona d'alta de soci de l'associació, per això hi haura disponibles formularis d'inscripció de soci a tots aquells que vulguin formar part de l'associació ADC i la federació FEDD.
Si esteu interessats en formar part de les dues entitats, dirigiu-vos a la carpa ADC en els mateixos terrenys de la competició.