Ultimes Notícies

L'ADC al programa de TVE España Directo

L'ADC va ser entrevistada (a petició especial de la TVE) juntament amb el gerent d'Orcrom, Jesus Condom al programa de TVE España Directo. El programa que va ser retransmès en directe el dia 26 de juny a les platjes de Vilanova i la Geltrú, tractava sobre els detectors de metalls industrials i de hobby. Us deixem el link del video:
Apareixem en el reportatge al minut 0:40:11

Salutt, ADC

Un soci recupera una fletxa de bronze durant la 12ª Concentració-Competició

El diumenge 16 de juny durant la 12a competició un soci va recuperar una fletxa del període ibèric-romà i la va donar a la organització.
Des de ADC hem entregat la fletxa al Ajuntament de Talamanca que la enviarà a Cultura per a la seva custodia i futur estudi arqueològic.
Donar les gràcies al soci Sergiy per aquest gest! Noticies aixi són les que fan gran el nostre hobby!

Un soci recupera un anell perdut a la platja de Begur

El passat 21 d'agost gràcies a la recerca del soci ADC-FEDD Juan Jose Paz Escobar es va recuperar de la platja de l’Illa Roja de Begur l’anell de platí amb diamants que l’Olga va perdre el dia 15 d’agost a la sorra. La propietaria que no sabia com trobar-lo es va posar en contacte amb ADC el mateix dia de la perdua al mitgdia, i el mateix dia per la tarda ja s’havia trobat! L’anell portava més de 5 dies enterrat a la sorra i per sort ningú el va trobar abans.

12ª concentració-competició

Us deixem dos fotos de la 12a competició-concentració del passat diumenge 16 de juny al poble de Talamanca!
Va ser tot un èxit! Tant va ser així que els camps de detecció es varen quedar petits i tot!
Donar les gràcies a tothom per haver vingut, tant als socis, amics, els nouvinguts, els companys de Cuenca i Castellón i els acompanyants, a tots, moltíssimes gràcies! Sense vosaltres l'associació no tindria sentit.

12ª Concentració-competició

Com sempre, ja es va acostant la 12ª Concentració-Competició ADC. Per aquest motiu us deixem tota la informació relativa a aquesta activitat:

CONCENTRACIÓ-COMPETICIÓ: DIUMENGE 16 DE JUNY, TALAMANCA 08278 BARCELONA

INFO PRÁCTICA:
DIA: DIUMENGE 16 DE JUNY.
LLOC: TALAMANCA 08278 Bages, província de Barcelona. (La concentració i competició és farà als camps del darrera de la piscina del poble.)

Héctor Amelló primer diputat del Parlament de Catalunya en rebre a la FEDD i l'ADC al Parlament de Catalunya

La Federación Española de Detección Deportiva, FEDD ha fet un escrit adreçat a tots els diputats parlamentaris de tota Espanya, el qual ha sigut enviat de forma massiva a tots ells.

El diputat Héctor Amelló, de grup parlamentari de Ciutadans, ha sigut el primer diputat (de cultura) de Catalunya, en rebre al president de la Federació FEDD i l'Associació ADC al Parlament de Catalunya aquest dijous, en una reunió per parlar de la situació d'alegalitat dels detectors.

Pàgines