Joves periodistes interessats en la feina que fa ADC-FEDD i els seus socis

Comencem l'any 2018 carregats de noves noticies de finals del 2017.
Els dies 21 de Novembre de 2017 i 5 de Gener de 2018 va tenir lloc al poble de Talamanca i la platja del fòrum de Barcelona, dos reportatges fotogràfics i també audiovisuals per part de dos joves periodistes en Florentin Perrier, que treballa per la cadena francesa de reportatges BEW TV que en el seu cas va venir expressament a Talamanca per gravar un reportatge sobre el nostre hobby i la lluita que portem a terme des de l’associació ADC i la federació FEDD, per tal de poder arribar a regular el detectorisme en base a una llicència.
I per en Ferran Bosch estudiant de periodisme i actualment d’Erasmus a Àustria que va venir a cobrir un reportatge fotogràfic a la platja del fòrum de Barcelona.
En aquest cas en Ferran vol expressar amb la fotografia el contrast existent entre detectoristme que es per definició un hobby que es porta a la practica en espais oberts i naturals, i en aquest cas, volia captar la practica de la detecto afició en plena metròpoli.
Estem molt agraïts des de ADC i la FEDD aquest creixent interès que estem tenint últimament cap al nostre hobby. Gracies nois per el vostre interès!
En quan tinguem els resultats d’aquest dos reportatges us ho farem saber.
ADC.