Curs-formació sobre el funcionament dels detectors de metalls, al Cos d'Agents Rurals

Per als socis que vulguin assistir o participar:

Curs-formació sobre els detectors de metalls al Cos d'Agents Rurals.
Dies: 11 i 12 de maig.
Lloc: Aula de formació del Cos d’Agents Rurals. Finca Torreferrussa de Sta. Perpètua de Mogoda.
Horari: de 15 hores a 17 hores, els dos dies.
Us deixem l'ordre del dia del curs.
Interessats en assistir o participar al curs no dubteu en trucar-nos al 636033077 o WhatsApp.
Salutt ADC.

FORMACIÓ AL COS D’AGENTS RURALS
Nom del curs: Formació bàsica i especifica sobre els detectors de metalls: Funcionament i pràctica.
Objectius del curs: Transmetre als nous usuaris els següents aspectes:

PART TEÒRICA:
• Coneixements tècnics del que és un detector de metalls i el seu funcionament.
• Coneixements teòrics sobre les principals funcions d’un detector de metalls: Els seus punts forts i febles.
• Transmetre quin ventall d’aplicacions pot tenir un detector de metalls, així com les seves limitacions.
• Formar al usuari amb el detector de metalls recentment adquirit; el Garret Ace 400i.

PART PRÀCTICA:
• Identificació de “targets” segons sò emès per el detector en terreny exterior i conèixer les profunditats en el subsòl.
En definitiva, formar als futurs usuaris de com treure’n màxim partit a un detector de metalls en el camp de la detecció d’elements metàl•lics en quan a l’ajuda a la identificació de possibles indicis que puguin indicar l’origen d’un incendi forestal.
PROGRAMA DEL CURS:
El següent programa es divideix en dos dies; Dia 1, part teòrica, Dia 2, part pràctica.

DIA 1:
• Presentació del curs i ponents a càrrec del president de l’Associació de Detectoristes de Catalunya ADC i president de la Federació Espanyola de Detecció Esportiva FEDD, sr. Pierre Astor.
• Introducció als detectors de metalls a càrrec de les empreses METALDTECT i LIGHT ‘N’ DEEP i els seus respectius gerents: sr. Alex Matas i sr. Carles Bartolomé.
• Avantatges i limitacions d’un detector de metalls, a càrrec de les empreses LIGHT ‘N’DEEP i METALDTECT.
• Formació especifica del detector GARRET ACE 400i a càrrec de l’empresa ORCROM METALLDETECTORS i el seu gerent el sr. Jesús Condom.

DIA 2:
• Formació pràctica sobre el terreny del detector de metalls en qüestió amb identificació de “targets “de diferent naturalesa metàl•lica a diverses profunditats i posicionaments.
• Reconeixement de sòns.
• Posada en practica de la part teòrica. A càrrec de membres/ socis i col•laboradors de l’Associació de Detectoristes de Catalunya, ADC.