6ª CONCENTRACIÓ-COMPETICIÓ

El passat diumenge 12 de Juny va tenir lloc la 6ª concentració-competició de l'associació al poble de Talamanca.

L'assistència a l'esdeveniment va ser tot un èxit i va batre tots els record en el mes de Juny, ja que vam arribar pràcticament a les 100 persones mobilitzades per la trobada.
Vam estar molt contents de tornar a veure socis i amics però també gent nova que va venir per primer cop a Talamanca.
Durant la concentració es van entregar diferents premis del món dels detectors de metalls, i com ha premis grossos es va fer entrega de detectors com un DEUS LITE, un Garret AT PRO o un Garret 200i.
Després de la competició ens vam reunir al casal del poble per dinar, en un dinar de germanor que un cop més des de tota la junta directiva us volem demanar disculpes pels problemes sorgits del catering, ja que ens vam trobar tots plegats amb un catering que no esperavem tant dolent.
Per això la junta a pogut negociar el preu final del catering amb els seus encarregats, i hem aconseguit una rebaixa important del preu i doncs això repercutirà en un senyor pica pica per la propera concentració al mes d'Octubre a la Masia el Canadell!
Un com més ús donem les gràcies a tots i totes per la vostra fidelitat amb l'associació i ús desitgem un bon estiu amb molta sort en les vostres recerques!
També és d'agraïr la col·laboració activa de l'ajuntament de Talamanca i les empreses Orcrom Metalldetectors, Eurodetection i Ligth and Deep!.

Salutt!

La junta directiva ADC