4ª concentració-competició 14 Juny

El passat diumenge 14 de Juny va tenir lloc al poble de Talamanca, la 4ª concentració-competició de l'associació.
Des de l'organització volem donar les gràcies als participants, assistents que es van donar cita amb ADC al poble de Talamanca.

Van ser al voltant de 70 persones les que es van reunir en aquesta trobada que si la comparem amb la 2ª concentració del Juny de l'any passat, on només van ser 25, podem dir clarament que va ser un èxit!

Cal indicar també que ADC va reunir 9 socis més i que per tant, ja passem la franja de les 50 persones! Gràcies un cop més per voler fer força tots junts de cara a l'administració! Quants més serem, més força tindrem.

Com ha novetat, durant l'entrega de premis, que va tenir lloc just després de la competició, les joves empreses Light 'n' Deep Search Coils i INVOPORT SL., van fer entrega com a premis alguns dels seus productes, la qual cosa estem molt agraïts. Com és habitual les empreses Orcrom Metalldetector i la revista DM també van col.laborar activament.

Per primera vegada es van muntar diferents carpes i estants a mode de fira del detector, on s'hi podien fer bancs de proves amb els detectors, comprar marchandising de l'associació, llibres d'història, detectors, accessoris i com sempre servei de bar.

Després de l'entrega de premis, ens vam desplaçar a dinar al restaurant les Voltes de Talamanca, on la Yolanda, la cuinera del restaurant, va preparar el menú del detectorista amb ensaladilla russa de primer i pollastre a la catalana de segon.

Per tant, i un cop més, us donem les gràcies per la vostra fidelitat i ens tornem a trobar a la 5ª concentració al mes d'octubre!

ADC, la junta directiva