13ª Concentració-Competició

INFO DETALLADA 13ª CONCENTRACIÓ

EL DIUMENGE 17 de NOVEMBRE, tindrà lloc la 13ª CONCENTRACIÓ-COMPETICIÓ a la GRANJA MAS BES, molt a prop de Girona ciutat.

INFO PRÀCTICA:

DIA: DIUMENGE 17 DE NOVEMBRE

LLOC: GRANJA MAS BES, Salitja, 17184 Vilobí d'Onyar (GIRONA). Gran i històrica granja de vaques que produeix llet per la companyia ATO. Actualment el Mas Bes disposa de restaurant i d’uns camps enormes de pastures.

HORARIS:
• 9:00h-10:30h: Inscripcions obertes a dins la carpa ADC, sobre els mateixos terrenys de competició i al costat del Mas Bes.
• 10:30h-13:00h: Competició.
• 13:15h: Pica-Pica i refrigeri gratuït per a tots els assistents a la concentració. Sorteig i entrega de premis.
• 14:00h: Dinar al restaurant de la Granja Mas Bes. (Sala-espai reservat per ADC)

PREUS I TARIFES:

40€ NO SOCIS, tot inclòs. Participació-refrigeri i dinar
30€ SOCIS, tot inclòs. Participació-refrigeri i dinar.

20€ SOCIS QUE NO ES QUEDIN A DINAR: Inclou; participació-refrigeri.
25€ ALS NO SOCIS QUE NO ES QUEDIN A DINAR: Inclou; participació-refrigeri.

*NOTA: Els acompanyants que no participin a la competició i que es quedin a dinar, hauran d’abonar el preu de 23 euros del menú dins la mateixa carpa ADC durant el desenvolupament de la competició.

FUNCIONAMENT DE LA COMPETICIÓ:

S’amagaran sobre els terrenys de competició 100 monedes de 10 i 20 cèntims d’euro a dins de sobres de plàstic, amb un número a l’interior. Es a dir, hi haurà un total de 100 números a dins els sobres.
Només 20 sobres tindran premi. Com sempre volem recordar que els premis no estan assignats amb els números de cada sobre, sinó que és farà un sorteig aleatori.
Per això es farà un duplicat dels 100 números de cada sobre que es posaran a dins un recipient. Amb l’ajuda d’una mà innocent s’extrauran només 20 números.

NORMES:

• Sempre tapar els forats.
• Respectar els espais de detecció, degudament senyalitzats.
• Cada participant tindrà el seu dorsal numerat.

Recordar que la inscripció a la competició és fa directament dins la carpa ADC, i el mateix dia de la concentració de 9:00h a 10:30h.

NOTA: Per als socis que arribareu ben d’hora o abans de les 10:30h, la Granja Mas Bes disposa de bar i esmorzars de forquilla que estaran disponibles des de les 9:00h del matí.

SORTEIG I PREMIS:

Com cada edició els premis associats a la competició seran nombrosos i amb col•laboració especial de Metaldtect i altres espònsors importants com Bordados Rosa, revista DM, la FEDD, Orcrom: Detectors de metalls, propointers, plats, fundes i motxilles, accessoris del buscadors, a més d’altres premis.

Després del sorteig de la competició i abans del dinar és farà un sorteig especial d’un detector de metalls:

Per a poder participar en aquest altre sorteig, s’haurà de comprar prèviament tires de 5 números cada una amb un preu de 5€ tira, en venta dins la carpa ADC i al personal organitzatiu. És podran comprar les tires fins 5 minuts abans del sorteig.

DINAR I MENÚ GRANJA MAS BES:

Primers: Amanida variada + embotits del municipi + mini pizzes de verdures + truita de patata + cornet de meló amb pernil.
***
Segons: Graellada de Vedella i porc de la granja Mas Bes amb patates al forn i allioli.
***
Postres: Gelat de vainilla fet al Mas Bes amb xocolata desfeta.
***
Pa, aigua, vi de la casa, cafè o infusió. 23€ tot inclòs.
Possibilitat de menú infantil i vegetarià.

Per últim, recordar als socis que han de renovar la seva quota anual de soci o soci-federat al mes de novembre, poden renovar-la durant el mateix dia de la concentració, dins la carpa ADC.

Com sempre, CONFIRMAR ASSISTÈNCIA AL 636033077 o WhatsApp.

Ens veiem el 17 de novembre!

Salut,
La junta directiva ADC.